27.10.2022

Rok po IPO rostou tržby FIXED.zone o 22 %, značka spouští novou kampaň

Rok od mimořádně úspěšné veřejné nabídky akcií (IPO) a vstupu na trh Start Burzy cenných papírů Praha dostávají akcionáři společnosti FIXED.zone velmi pozitivní zprávy. Český výrobce příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku zvýšil v letošním roce plném náročných výzev tržby o 22 % (k 30. 9. 2022). Na konci roku by celkové tržby měly dosáhnout 388 milionů korun, v roce 2021 to bylo 315 milionů Kč.

„Za letošní rok budeme mít zhruba o pětinu vyšší tržby. Výrazně navyšujeme počty prodaných kusů příslušenství. Posilujeme vývoj vlastních produktů, expandujeme na nové trhy, například v Holandsku, Portugalsku, Polsku a Francii, chceme navýšit výrobu v ČR a v neposlední řadě chceme výrazně posílit povědomí o značce FIXED,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti FIXED.zone.

Rok po IPO rostou tržby FIXED.zone o 22%.

Značka FIXED zahajuje svou první „velkou“ kampaň

Výrobce příslušenství ke smartphonům a další nositelné elektronice FIXED.zone vytvořil svou první komunikační kampaň společně s agenturou WMC Grey, se kterou už od června tohoto roku spolupracuje na své komplexní strategii.

„Kampaň je vyústěním projektu brand boostingu, kterým jsme značku FIXED prováděli, a současně převedením teorie do praxe,“ přibližuje Jan Plajner, brand development director WMC Grey. Kampaň, představující hero produkt mininabíječku PD 30 W, vznikla v kompletně novém vizuálním stylu a tonalitě. Ty jsou výsledkem celkového přenastavení komunikace značky, které reflektuje expanzi i dlouhodobou vizi FIXED.

„Agentura WMC Grey nám pomocí svého brand boostingu pomohla velmi přesně definovat své kořeny, účel značky a dát řád naší komunikaci tak, aby značka hovořila srozumitelně ke svým zákazníkům. Obzvláště se mi líbí definice účelu značky – rozšířit potenciál chytrých zařízení v reálném životě, která jednoduše popisuje poslání značky FIXED,“ dodává Daniel Havner.

Pilířem digitální kampaně je 25sekundový hero spot doplněný o 3 šestivteřinové bumpery prezentující klíčové vlastnosti mininabíječky: minimalistické rozměry, extra výkon a univerzální použití.

Kampaň je dále rozehrána ve více než 40 digitálních formátech napříč médii, od Facebooku a Instagramu až po TikTok a gamingové platformy. Součástí komunikace jsou i influencerské spolupráce se třemi content creatory: @nakashi, @thefotr a @molni31. Součástí je také spolupráce s Testuj.to, Ženy s.r.o. a Heureka.

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6TOAfqTRQ4A.

27.10.2022